< terug naar projecten overzicht

 

Magazines onder de loep


Van merkstrategie naar concrete middelen. Dat is het pad dat we met veel van onze klanten bewandelen. Maar ook andersom komt voor. We bepalen in dat geval of bestaande middelen en kanalen nog wel aan de merkessentie voldoen. ‘Waarom doen we wat we doen?’ en ‘Doen we het eigenlijk nog wel goed?’ zijn dan de leidende vragen. In dat kader namen we de afgelopen periode twee magazines onder de loep. ‘Close-up’ van Oxfam Novib en ‘Mantelzorger’ van Mezzo. Beiden essentieel in het bereik van doelgroepen en achterban. Vanuit dat strategische uitgangspunt creëerden wij een aanscherpt bladconcept. We gaven de magazines een restyling, vormden het nieuwe redactionele geweten en gaven inhoud aan long & short copy. Naast een online vertaling realiseerden wij uiteraard ook de fysieke productie van deze vernieuwde magazines.

Waargemaakt


  • Bladconcept
  • Restyling
  • Vormgeving
  • Redactie
  • Long & short copy
  • Online vertaling
  • Productie

Marion Glaudemans

Meer weten?


Neem contact op met Marion Glaudemans
Account Manager
t 033 434 38 35
m 06 296 258 06
marion.glaudemans@graphic.nl
Zullen we linken?